Bachschool of Rock

Join the band!

BACHSCHOOL OF ROCK!

Heb je altijd al eens in een band willen spelen? Of wil je gewoon eens ervaren hoe dat is? Dan is de Bachschool of Rock precies wat je zoekt! Na de herfstvakantie starten we met een serie van lessen die allemaal toewerken naar dat ene moment waar je het voor doet : een optreden op een tof podium!

Informatie

Spelen in een band vraagt om hele andere vaardigheden dan spelen in je eentje op je zolderkamer. Als je samen muziek maakt gaat het over samenwerken, luisteren, kijken en communiceren. De bandcoach helpt je deze vaardigheden te ontwikkelen. Bachschool of Rock is er voor bestaande groepen, maar ook voor mensen zonder bandervaring. Dus ook als je met een volledige band bij ons band-coaching zoekt, ben je op het juiste adres! Cursus

In de 6 lessen wordt je band getraind in het samenspelen. Tussen de coaching lessen door ga je zelfstandig repeteren, waarbij de geleerde vaardigheden verder geoefend worden.

We maken een indeling op basis van leeftijd en niveau. Het is wel van belang dat je al minimaal 2 jaar een instrument bespeeld.

Wat kost het?

Je betaald € 75 euro voor 6 bandlessen en aansluitend een tof optreden waarbij we je meenemen in het proces van performance, opbouwen, soundchecken en alles wat er bij een optreden komt kijken. Hoe voer je bijvoorbeeld de perfecte crowdsurf uit?;-)

We zien je gauw bij... BACHSCHOOL OF ROCK!

Stuur een bericht voor aanmelding of info