Nienke Kosters

contrabas

Contrabasles bij Nienke Kosters op de Bachschool

Biografie

Nienke Kosters begon als negenjarige met de contrabas. Vanaf het eerste moment mocht ze ook in een orkest spelen, en na jaren van jeugdorkesten en studentenorkesten is het inmiddels haar vak geworden, als professionele contrabassist in verschillende Nederlandse orkesten waaronder het Gelders Orkest en het Ballet Orkest. Wat haar nog altijd zo aanspreekt bij de contrabas is dat je vanaf een laag niveau al een waardevolle toevoeging bent aan een orkest, en dus direct kan beginnen met een van de leukste dingen van muziekmaken: met andere mensen samen spelen! Als docent richt Nienke zich op de wensen van de individuele leerlingen, en laat ze die samenvallen met hun capaciteiten op de contrabas. Van de 70-plusser die graag in een ouderen-orkest zijn taken optimaal wil vervullen, tot de zevenjarige die eigenlijk het liefst de hele dag het Jaws-thema speelt, iedereen is welkom!

Tarieven contrabasles

Stuur Nienke Kosters een bericht voor aanmelding of info contrabasles