Jodie Khan

zang

Zangles èn Bach kinderkoor bij Jodie Khan op de Bachschool

Zing mee met het Bach Kinderkoor

Hou jij van zingen en ben je tussen de 7 en 15 jaar? Kom dan meezingen in het koor van de Bachschool!

De repetities zijn iedere donderdagmiddag van 17.00-17.45 uur in zaal 1 van de Bachschool, Kerkplein 1 in Soest.

Je bent welkom om eerst één of twee keer vrijblijvend mee te zingen om te kijken of het je past.

Aanmelden of informatie:

soest@bachschool.nl

Meedoen aan het koor is gratis voor alle kinderen die muziekles volgen op de Bachschool Soest of Baarn.  Zit je (nog) niet op de Bachschool dan kost meedoen €105,- per semester.

Jodie Khan studeerde zang aan de prestigieuze Universiteit van Stellenbosch in Zuid-Afrika onder de voogdij van mevrouw Minette du Toit-Pearce. Vervolgens zette zij haar stemstudie voort onder begeleiding van mevrouw Hanna van Schalkwyk. Het grootste deel van haar ervaring met uitvoeren deed ze op bij de Cape Town Opera (C.T.O.) van 2016-2022 als onderdeel van hun bekroonde Opera Chorus. Sindsdien zong ze in alle uitvoeringen, zowel in binnen- als buitenland, als onderdeel van het ensemble en als solist in rollen als Norina in Don Pasquale van G. Donizetti (2018), Despina in Cosi Fan Tutte van W.A. Mozart (2020) en Lisette in La Rondine van G. Puccini (2022). Naast opera heeft ze ook een enorme passie voor koor- en ensemblezang in diverse genres, zoals muziektheater, traditionele Zuid- Afrikaanse muziek en oude muziek. Enkele van de concertprogramma's omvatten Spirituals Concert in 2022/2021, Grace Notes (Zuid-Afrika, Boedapest, Duitsland) in 2021, African Angels (Duitsland, Nederland, Zwitserland) in 2020 en African Passion (Nederland) in 2019, naast vele andere oratoria. en ook heilige werken.

Naast het optreden heeft zij ervaring met het geven van zanglessen, lesmethoden, het werken met kinderkoren en het opleiden van koordirigenten op het gebied van de stem. Ze is rechtstreeks betrokken geweest bij de bekroonde afdeling Youth Developed and Education van C.T.O. als mentor, presentator en docent voor kinderen van scholen in en rond de Kaap in de vorm van masterclasses, workshops en producties. Recentelijk maakte ze deel uit van het geweldige team van het prestigieuze Frank Pietersen Music Centre in Paarl, Zuid-Afrika als zangleraar en koordirigent. Ze is enorm gepassioneerd door de ontwikkeling van muziek bij alle mensen, jong en oud, en gelooft dat kennis ervan ons in alle facetten van het leven, direct en indirect, van pas komt.

De stijl van lesgeven van Jodie is erop gericht om lichaam, adem en geluid op een zo natuurlijk mogelijke manier met elkaar te verbinden, waardoor vrijheid en creativiteit op individueel niveau worden bevorderd. Ze vindt het leuk om de leermethode van elke leerling te ontdekken en een veilige omgeving te creëren waarin de leerling zich op zijn gemak voelt om nieuwe dingen uit te proberen en vooral plezier te hebben!

Iedereen is welkom, jongeren en volwassenen!

Een proefles kost €5.

Tarieven zangles op de Bachschool Jodie Khan

Stuur een bericht voor aanmelden of info zangles bij Jodie Khan