Christa

Emmerink

harples op de Bachschool bij Christa Emmerink

Christa Emmerink heeft harp gestudeerd aan de conservatoria in Utrecht (Master) en Groningen (Bachelor). In 2013 heeft zij de Master of Music cum laude afgerond aan het Utrechts Conservatorium bij Erika Waardenburg.

Christa heeft meerdere prijzen gewonnen bij het: Prinses Christina Concours, Stichting Jong muziektalent Nederland en heeft daarnaast een Donemus-prijs ontvangen voor de beste uitvoering van een Nederlandse compositie.

Tijdens en na haar studie heeft zij cursussen en masterclasses gevolgd bij: Germane Lorenzini, Helga Storck, Naoko Yoshino, Patricia Tassini en Natalia Shameyeva en Andrew Lawrence-King.

Christa geeft zowel solo recitals als ook kamermuziek concerten en heeft als solist met diverse koren en orkesten gespeeld. Zij heeft o.a. opgetreden in: Het Concertgebouw, tijdens het Grachten Festival, Tivoli Vredenburg en heeft diverse radio opnamen gemaakt waaronder bij NPO radio 4.

Al tijdens haar studie aan het conservatorium begon Christa met lesgeven. In 2017 is zij uit Bangkok gekomen, waar zij een periode op een harpschool heeft gewerkt met zowel beginnende leerlingen, als ook conservatorium studenten. Zij gebruikt een degelijke Britse lesmethode waarin talentvolle leerlingen in zeer korte tijd naar een hoger niveau kunnen worden gebracht.

Stuur Christa Emmerink een bericht voor aanmelding of info harples

Algemene voorwaarden HARPLES bij Christa Emmerink