Anoek Brokaar

vioolles bij Anoek Brokaar op de Bachschool

Vioolles met de Suzuki methode

Voor kinderen vanaf 4 jaar

Viool leren spelen is leuk! Het geeft ontspanning en plezier en opent de deur naar een andere wereld waarin van alles te ontdekken en te beleven valt. Het is een vaardigheid leren waar je de rest van je leven plezier van hebt. Een instrument leren spelen is een waardevol cadeau voor je kind om mee te geven ( en voor jezelf ook natuurlijk!)

Muziekles is zelfs nog veel meer. Je leert moeilijkheden overwinnen en leert hoe je het beste leert. Dat niet alles vanzelf gaat maar dat het door te oefenen makkelijker wordt. Je leert te focussen en geduld te hebben.  Het ontwikkeld je hersenen, het lichaam en je gevoelsleven. Onderzoek wijst uit dat muziekmakende kinderen zich in algemene zin beter ontwikkelen.

Allemaal prachtige verworvenheden!

De lessen zijn speels en gericht op kinderen én ouders. We werken aan een goede houding, gehoor en een basis. En dat allemaal spelenderwijs!

Vanaf het begin is er samenspel in de vorm van groepsles.

Kom gerust eens kennismaken en kijken en stel je vragen!

Over mijzelf

Ik heb een jarenlange ervaring in het lesgeven aan zowel kinderen als volwassenen. En ik blijf maar meer leren! Niemand is hetzelfde en iedereen leert op zijn eigen manier. Daarin zoek ik altijd een ingang naar wat je nodig hebt.

Ik ben afgestudeerd aan het conservatorium en heb naast het lesgeven altijd veel opgetreden en doe dat zoveel mogelijk nog steeds. Ook ben ik me nog steeds aan het ontwikkelen op het gebied van lesgeven en coaching.

Wees welkom om kennis te maken!

Tarieven:

Variërend tussen €800,00 en €1200 per cursus jaar. Het cursusjaar omvat 38 lessen en groepslessen.

De ouders doen bij beginnende leerlingen een oudercursus van 5x, de kosten hiervan zijn €100,00

Stuur Anoek Brokaar een bericht voor aanmelding of info vioolles